Lubelskie Towarzystwo Pszczelnicze
Strona główna / Archiwum aktualności

Archiwum aktualności

Jesienna promocja zdowia i miodu (2007-09-04)

Logo

Lubelskie powitanie jesieni

9 września na Sławinku odbędzie się spotkanie związane z promocją zdrowia. Na spotkaniu będą lekarze, udzielane będą porady na temat zdrowia oraz stosowania naturalnych produktów w celu podwyższenia odporności naszych organizmów.

Lubelskie Święto Miodu (2007-08-27)

polski miód

Polski miód na Lubelskiej Starówce

Niedziela, piękna pogoda dopisała a lublinianie z wielkim zainteresowaniem przyszli na Lubelska Starówkę. Występy zespołów folklorystycznych i kiermasze miodowe wzbudziły zainteresowanie tubylców Starego Miasta. Władze miejskie zaszczyciły uroczystość swoją obecnością. Wśród zaproszonych gości byli:

Dokumenty związane z reklamą miodu (2007-08-25)

Logo

Dokumenty dotyczące reklamy "Życie miodem słodzone"

Po wielu miesiącach starań Stowarzyszeniu Pszczelarzy Zawodowych udało się uzyskać unijne dofinansowanie do programu promocji miodu i produktów pszczelich w ramach unijnego programu
wsparcia wybranych sektorów przetwórstwa rolno – spożywczego.

Stowarzyszenie "Podlaska Biesiada Miodowa " (2007-08-21)

Logo

Program VIII Podlaskiej Biesiady Miodowej

Stowarzyszenie "Podlaska Biesiada Miodowa" oświadcza, iż jest głównym organizatorem VIII edycji "Podlaskiej Biesiady Miodowej" i posiada prawa do nazwy, znaku i certyfikatów imprezy.

Pomożemy kombatantom (czytaj) (2007-08-18)

Logo

Lubelskie Towarzystwo Pszczelnicze
również pomoże

MPK nie wsparło kombatantów z 27. Wołyńskiej Dywizji AK, my opisaliśmy sprawę i zaraz pojawili się chętni do pomocy. Jako pierwszy do naszej redakcji zgłosił się Wojciech Kostecki, który zapowiedział, że nie tylko zakupi kombatantom znicze, ale i dodatkowo wyposaży ich w prowiant na wyjazd.

źródło: Kurier Lubelski

Ład i porządek to podstawa współpracy (2007-08-17)

Logo

I .... tą informację dedykuję Wam

Nie potrzebujemy wyciągać wniosków z, tego nieści-
słego doświadczenia, albowiem inne, ciekawe fakty po-
zwalają nam przypuszczać, że pszczoły celem wejścia

Kosztorys kampanii reklamowej miodu Życie miodem słodzone. (2007-08-10)

Logo

Konsorcjum do spraw reklamy miodu zawiązane.

PROGRAM REKLAMY MIODU

Przedstawiony przez nas program możemy rozpatrywać w kilku aspektach.

Pierwszy z nich to aspekt informacyjny – potencjalni adresaci będą mogli uzyskać szeroką informację na temat niefiltrowanych i niepasteryzowanych miodów pozyskiwanych z terenów całej Unii Europejskiej. Wzrost zainteresowania tym produktem będzie skutkował tym, iż konsument będzie sięgał nie tylko po miód krajowy, lecz również dostępny w naszych sklepach pochodzący z innych krajów UE. Zwiększony popyt w sposób bezpośredni wpłynie na poprawę kondycji finansowej poszczególnych pszczelarzy, a co za tym idzie na ekonomikę całej branży i podmiotów z nią związanych. Zwiększona opłacalność skutkować będzie wzrostem pogłowia pszczół (co ma niebagatelny wpływ na pozostałe gałęzie rolnictwa).

II turnus kolonii Pszczela Wola 2007 (2007-08-04)

leftcolumn_logo_80

W dniu dzisiejszym rozpoczął się II turnus kolonii dla dzieci pszczelarzy.

tak jak na I turnusie dzieci opisywały życie kolonijne tak i teraz będzie to kontynuowane. Bieżące informacje będą się ukazywały każdego dnia na stronie Kolonie dla dzieci Pszczela Wola.

 

1 2 3 4 5 6 7


Przejdź do bieżących aktualności