Kampania ŻYCIE MIODEM SŁODZONE od dzisiaj oficjalnie "ruszyła" na wszystkich frontach. Reklama pojawiać się będzie w telewizji, na plaktach, w radiu i prasie. Pszczelarze z zaciekawieniem obserują poczynania Stowarzyszenia Pszczelarzy Zawodowych którzy to przewodniczą w tworzeniu tej kampanii.
W ciądu najbliższych tygoni rusza program promocji produktów pszczelich, szczególny nacisk zostanie położony na reklamę miodu. Polacy obecnie nie mogą się pochwalić dużym spożyciem miodu (stat. 37 dkg rocznie na osobę) w krajach Unii są to dwu lub trzykrotnie wieksze ilości spożywanego miodu. W projekcie przewidziane jest hasło reklamowe:
Życie miodem słodzone
Już teraz są zdania podzielone na temat reklamy. Pszczelarze w wielu wypadkach mówią że ta reklama pomoże w dużej mierze firmom sprzedającym miód importowany. Część pszczelarzy popiera ten program i chętnie pomogą w promocji. Mam nadzieję że konsensus zostanie osiągniety na spotkaniu organizacji psczelarskich w Pszczelej Woli.